Strona główna Pytanie? Odpowiedź!

Pytanie? Odpowiedź!

Zastosowanie
  • Czy podłogi Harvey Maria są odpowiednie do łazienek?

    Tak. Nasze podłogi są w pełni wodoodporne i antypoślizgowe, a zatem idealnie nadają się do łazienek. Płytki można ułożyć ciasno, bez odstępów pomiędzy nimi, a rekomendowane przez nas kleje tworzą wodoodporną warstwę. Jeśli szukasz inspiracji, zajrzyj na podstronę Propozycje podłóg do łazienki.

  • Czy podłogi są kompatybilne z ogrzewaniem podłogowym?

    Oczywiście, wszystkie podłogi Harvey Maria mogą być umieszczane na ogrzewaniu podłogowym. Rekomendowana maksymalna temperatura ogrzewania podłogowego wynosi 27°C, a nasze podłogi i kleje doskonale funkcjonują w takiej temperaturze.

    W przypadku systemów elektrycznych/mat grzewczych należy upewnić się u producenta, czy można je stosować wraz z podłogami winylowymi. System grzewczy powinien być osadzony w odpowiedniej zbrojonej włóknami masie wygładzającej/jastrychu, ułożonej na podłożu (ze sklejki lub betonu) z wykończeniem w postaci drugiej warstwy wygładzającej o grubości zalecanej przez producenta, która gwarantuje właściwą izolację. W przypadku podpodłogowych rurek cieplnych osadzonych w betonie należy zagruntować powierzchnię
    i nałożyć odpowiednią warstwę masy wygładzającej o minimalnej grubości 4 mm.

    Ogrzewanie podłogowe powinno zostać wyłączone przynajmniej na 48 godzin przed montażem podłogi, a po montażu pełna temperatura ogrzewania powinna być osiągana stopniowo na przestrzeni 7 dni.

  • W jakich pomieszczeniach nie można kłaść podłóg Harvey Maria?

    Wszystkie nasze podłogi można montować na płaskich powierzchniach w mieszkaniach i obiektach komercyjnych. Często jednak otrzymujemy pytania na temat ich alternatywnego zastosowania – prosimy bez wahania kontaktować się z nami w celu uzyskania dalszych informacji. Na przykład istnieją pewne ograniczenia dotyczące temperatury, które trzeba wziąć pod uwagę, a zatem jeśli pomieszczenie bardzo silnie się nagrzewa lub wychładza (np. weranda z wystawą południową) albo jeżeli podłoga miałyby zostać użyta w łazience z prysznicem typu wetroom, prosimy najpierw skonsultować się z nami w tej sprawie.

  • Czy kolor płytek będzie identyczny jak kolor próbki lub mojego poprzedniego zamówienia?

    Zaznaczamy, iż mogą występować nieznaczne różnice w odcieniach poszczególnych partii produkcyjnych płytek. Twoja próbka może pochodzić z innej partii niż całe zamówienie,
    a zatem przed montażem podłogi upewnij się, czy kolor ci odpowiada. Jeżeli domawiasz podłogę, zawsze podawaj nam numer partii posiadanych płytek, jeżeli chcesz dopasować do niej podłogę pochodzącą z nowego zamówienia.

  • Czy podłogi są dostępne w rolkach?

    Większość naszych produktów występuje w formie płytek, które są znacznie bardziej trwałe niż tradycyjne podłogi z linoleum lub winylu w rolce. Płytki zostały tak zaprojektowane, że – gdy się je ułoży – nie ma pomiędzy nimi żadnych odstępów, a rekomendowany przez nas klej tworzy wodoodporną warstwę na całej powierzchni podłogi.

    Postać szerokich rolek mają natomiast podłogi winylowe przygotowywane według wzoru/projektu klienta. Usługa custom printing to możliwość zamówienia jedynej, niepowtarzalnej podłogi.

  • Czy na podłodze można umieścić jakiś wzór lub zdjęcie?

    Tak, oferujemy usługę, w ramach której możemy umieścić na podłodze dowolny motyw. Przy czym zamówienie musi opiewać przynajmniej na 12 m² takiego wzoru. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, napisz do nas e-mail ze szczegółowym zapytaniem, a my chętnie doradzimy Ci w tej sprawie.

Sample produktu
  • Czy oferujecie darmowe próbki podłóg?

    Tak, dwie pierwsze małe próbki podłóg (o wymiarach 10×10 cm) są darmowe. Aby zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na ten temat, prosimy o przeczytanie podstrony Sample.

  • Jestem klientem branżowym. Czy mogę zamówić więcej darmowych próbek?

    Próbki produktowe dla projektantów wnętrz i architektów są darmowe. Prosimy tylko o podanie przy zamówieniu firmowego adresu e-mailowego. Jeżeli potrzebujesz próbek handlowych do jakiegokolwiek innego projektu, napisz do nas e-mail i opisz w nim, czego dokładnie szukasz. Wszystkim osobom z branży przypomniamy również, że sample produktowe można zamówić również bezpośrednio u naszego Dyrektora ds. Sprzedaży, pisząc na adres: lp@arcium.pl.

Zamówienia i dostawa
  • Jak obliczyć liczbę potrzebnych opakowań płytek?

    Skorzystaj z naszego kalkulatora podłogi, by obliczyć powierzchnię podłogi w pomieszczeniu oraz niezbędną liczbę opakowań płytek. Przy zamówieniu radzimy wziąć pod uwagę zapas (straty), który wynosi przeważnie 5-10% zakupionego produktu. Skontaktuj się z nami, jeżeli potrzebujesz dodatkowej porady w tym zakresie.

  • Czy mogę obejrzeć płytki w waszych sklepach?

    Płytki Harvey Maria można obejrzeć w sklepach naszych Partnerów handlowych (zakładka KONTAKT) oraz w jednym z naszych dwóch showroomów ( przy pl. Konstytucji 5/lok. 72b w Warszawie oraz przy ul. Mokotowskiej 63, lokal U4). Na wszelki wypadek prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu umówienia wizyty, by któryś z naszych pracowników mógł służyć pomocą na miejscu.

  • Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

    Standardowe zamówienie dociera do Klienta maksymalnie w ciągu 5-7 dni roboczych (opcja darmowa). Przewidywany czas dostawy podajemy w e-mailu potwierdzającym zamówienie. Jeśli zależy Państwu na dostarczeniu produktów w ciągu 2-3 dni roboczych, prosimy wybrać opcję Dostawa ekspresowa (jest ona jednak odpłatna). Jeżeli data dostawy Państwu nie odpowiada, prosimy o skontaktowanie się z nami, a my najprawdopodobniej będziemy mogli ją przesunąć. W przypadku płytek dostępnych na zamówienie termin dostawy ulega oczywiście wydłużeniu.

  • Czy dostawa może się opóźnić?

    Poziom naszych stanów magazynowych bywa różny i czasem może nam zabraknąć towaru, co może wpłynąć na opóźnienie dostawy zamówienia. Korzystamy z usług wypróbowanych doręczycieli, ale mimo to nie możemy w stu procentach gwarantować, że zamówienie dotrze do Państwa na czas.

    Radzimy zaplanować montaż podłogi na termin przypadający w kilka dni po potwierdzonym dniu dostawy zamówienia, na wypadek gdyby doszło do opóźnienia. Nie zwracamy kosztów, które klienci mogą ponieść wskutek opóźnionej dostawy zamówienia. Prosimy również mieć na uwadze fakt, że podłoga Harvey Maria potrzebuje 24 godzin na „aklimatyzację”
    w pomieszczeniu.

  • Czy muszę potwierdzić odbiór przesyłki?

    Zalecamy, by w chwili dostawy ktoś był obecny w domu, by mógł potwierdzić odbiór przesyłki swoim podpisem. Jeśli zdecydujesz się zamówić towar bez potwierdzenia odbioru, musisz liczyć się z tym, że nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne zaginięcie zamówienia.

  • Czy mogę odebrać płytki z waszego biura?

    Nie przechowujemy zapasu płytek w naszym showroomie. Większość naszych towarów znajduje się w magazynie, skąd oczywiście można odbierać zamówienia po wcześniejszym umówieniu terminu.

  • Nie mieszkam w Polsce. Czy mimo to mogę złożyć zamówienie?

    Tak, wyślemy zamówienie za granicę. Proszę pamiętać, że koszt dostawy ulega wtedy zmianie (w przypadku takich zamówień prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia wysokości kosztu dostawy).

Montaż i pielęgnacja podłóg
  • Jak montuje się podłogi Harvey Maria?

    Radzimy montować nasze podłogi na wylewce samopoziomującej wyszlifowanej lub płycie wiórowej czterostronnie frezowanej na pióro-wpust z wykorzystaniem polecanych przez nas klejów. Szczegółowe instrukcje i filmy są dostępne na naszej podstronie poświęconej montażowi. Elastyczne podłogi w jednolitym kolorze i o prostych brzegach stanowią „wyzwanie” podczas układania, natomiast fazowane podłogi z wzorami lub teksturą są łatwiejsze w montażu. Im gładsze i lepiej przygotowane podłoże, tym bardziej zadowalający będzie efekt końcowy. Z instalacją najlepiej poradzi sobie profesjonalny montażysta Harvey Maria, który dostosuje technikę montażu do zastanego podłoża…

  • Czy oferujecie usługę montażu?

    Tak, istnieje jak najbardziej możliwość zamówienia u nas takiej usługi. Co ważne i zgodne z polskimi regulacjami prawnymi, w przypadku zamówienia u nas usługi montażu VAT na ceny metra kwadratowego płytek spada z 23 na 8%. Jeżeli zdecydują się Państwo na montaż naszych pracowników, prosimy o zamówienie płytek bezpośrednio u Dyrektora ds. Sprzedaży (Lecha Plenkiewicza), pisząc na adres lp@arcium.pl lub dzwoniąc pod numer 882 393 158.

  • Czy macie jakiś specjalny klej?

    W przypadku zamówienia u nas usługi montażu w cenę usługi wliczony jest specjalny klej przeznaczony do montażu podłóg Harvey Maria. Jeżeli jednak decydują się Państwo na samodzielną instalację, proponujemy zakup konkretnego kleju przez naszą stronę internetową.

  • Jak mam dbać o zamontowaną podłogę?

    Należy przestrzegać wskazówek dotyczących czyszczenia i pielęgnacji podłóg. Dzięki temu podłoga posłuży Państwu przez wiele lat i będzie objęta gwarancją. Zalecamy również regularne zamiatanie i mycie podłogi mopem, a jeżeli do pomieszczenia, w którym ułożona jest podłoga, bezpośrednio wchodzi się z dworu, przed drzwiami warto umieścić dobrą wycieraczkę, by osadzał się na niej brud.

  • Czy maty lub gumowe nóżki/ograniczniki powodują odbarwienia podłogi?

    Niektóre tworzywa gumowe wchodzące w skład gumowych mat zawierają związki (antyoksydanty) przedłużające trwałość gumy i zapobiegające jej kruszeniu się. W zetknięciu z elastycznymi winylowymi podłogami niektóre z tych antyoksydantów reagują chemicznie, tworząc żółtawe plamy (odbarwienia antyoksydantowe). Aby tego uniknąć, należy upewnić się, że gumowe przedmioty mające kontakt z podłogą przez dłuższy czas (np. podgumowane dywaniki, gumowe maty, gumowe nóżki/ograniczniki) składają się wyłącznie z gumy niepowodującej odbarwień.

  • Czy podłogi Harvey Maria są odporne na zarysowania?

    Wytrzymała powierzchnia naszych płytek winylowych została sprawdzona i zakwalifikowana jako odporna na zarysowania, zgodnie ze standardami obowiązującymi w branży, nie jest jednak w pełni odporna na zadrapania. Ostre przedmioty mogą zarysowywać jej powierzchnię, a zatem radzimy zachować ostrożność podczas użytkowania podłogi.
    Dobra wycieraczka przed drzwiami wejściowymi sprawia, że do domu wnoszona jest znacznie mniejsza ilość brudu, piasku i żwiru. Nogi mebli powinny być odpowiednio chronione, a krzesła biurowe powinny posiadać miękkie kółka. Odkurzacz powinien być wyposażony w swobodnie kręcące się kółka, nie powinien być uszkodzony, zbyt twardy lub zawierać elementów, które mogłyby wlec się po podłodze. W razie wątpliwości, wypróbuj odkurzacz na próbce podłogi.

Gwarancja i zwroty
  • Czy płytki Harvey Maria są objęte gwarancją?

    Wszystkie nasze płytki spełniają wysokie standardy produkcyjne, a podłogi przeznaczone do domowego użytku posiadają 20-letnią gwarancję. Zajrzyj na podstronę Gwarancja, by poznać szczegóły.

  • Czy mogę zwrócić niewykorzystane opakowania płytek?

    Niestety, nie jesteśmy w stanie przyjmować zwrotów pojedynczych opakowań lub części zamówień. Prosimy skorzystać z kalkulatora podłogi lub skontaktować się z nami, by ocenić, ile paczek płytek będą Państwo potrzebowali. Radzimy założyć, że około 5-10% zamówienia pójdzie na straty. Standardowa dostawa kurierska dla większości zamówień jest darmowa, a więc czasem może się bardziej opłacać zamówić dodatkowe opakowania w późniejszym terminie, niż posiadać zbędny nadmiar płytek.

Thank you for visiting www.harveymaria.pl

Unfortunately, we don't support the old browser version you are currently using to view this website.
Please install the latest version of an internet browser, and come back to check out our gorgeous flooring!
We've listed some popular browsers below for you:

Google Chrome - http://www.google.com/chrome/
Mozilla Firefox - https://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/?utm_source=firefox-com&utm_medium=referral
Apple Safari - http://www.apple.com/safari/
Microsoft Internet Explorer - http://windows.microsoft.com/en-us/internet-explorer/download-ie


Why should I upgrade my internet browser?
Older browsers are slow and more likely to crash. Also, they are less stable, and much more vulnerable
to viruses, spyware, malware, and other security issues.